~Leudal heeft meer recreanten en toeristen getrokken, die langer blijven en meer besteden~
~Leudal heeft de recreatieve bestedingen van eigen inwoners gestimuleerd~
Wat gaan wij daar voor doen?
Wij gaan het toeristisch recreatief product versterken. Dit doen wij middels uitvoering van het in 2020 op te stellen uitvoeringsprogramma. Tevens is het van belang ons aanbod goed te vermarkten. Lokale promotie beleggen wij bij het ondernemersnetwerk Promotieplatform Leudal, (boven)regionale promotie wordt belegd bij Limburg Marketing. Ook ondersteunen wij middels subsidie evenementen die Leudal promoten.
Wat mag dat kosten?
Meer recreanten | (bedrag x 1.000) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Realisatie 2018 | Begroting na wijziging 2019 | Primitieve begroting 2020 | Begroting 2021 | Begroting 2022 | Begroting 2023 | |
Lasten | ||||||
Aantrekkingskracht op burgers | 237 | 330 | 274 | 290 | 289 | 289 |
Totale lasten | 237 | 330 | 274 | 290 | 289 | 289 |
Baten | ||||||
Aantrekkingskracht op burgers | -103 | -103 | -103 | -103 | -103 | -103 |
Totale baten | -103 | -103 | -103 | -103 | -103 | -103 |
Resultaat | 134 | 227 | 171 | 187 | 187 | 186 |